tisdag 11 oktober 2011

mysfaktor

får man försöka hitta när strömmen "går"

(vartå)?????

Sladdvindor framme när jag har ström, hmmm!!!

Stearinljus när jag inte har ström!


den här håller igång kyl, frys o tv, hehehe, där ser man vad vi tycker e viktigt


ljus o anar ni tv där bakom?
snett bakom e de en sladdvinda, jaja!!!!!!

Efter 23 år i detta hus, känner vi varandra ganska väl, huset o jag!!!!


Oj, vad det ser ljust ut, köksavdelningen.

Fick en ny kamera i somras när jag fyllde år, visst e den bra?

Ström e tbax så nu "postar"jag det här snabbt. (ifall den försvinner igen)

lillelördag i morn o jag e LEDIG!!!!!

Fia





11 kommentarer:

  1. Huu, jag skulle oxå säkerställa att TVn fungerade, den är ju livsviktig!

    SvaraRadera
  2. Härligt att du är ledig i morrn. Jag ska jobba ons+ tors natt,men har ledig helg framför mej :)

    SvaraRadera
  3. Jaså då blir det tokiga sms sen då ;). Sv. HAHAHA ja du får allt forts fantisera för jag har fullt upp ;) hohoho kram!!

    SvaraRadera
  4. Åh jag kan kommentera här nu :) wii härligt att vara ledig kram

    SvaraRadera
  5. Man blir ju helt galen när man är utan ström eller vatten. Hur gjorde man förr???
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jobbigt med ström som kommer och går. Jodå, jag har noterat att det är på lördag som Syltis har sin stora dag =) Kram

    SvaraRadera
  7. Levande ljus är ett måste här & det är såå mysigt ...ha en skön dag kram Evas blogg

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en härlig ledig dag idag. Planer?

    SvaraRadera
  9. Oj, så mycket strömlöst det är hos dig!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jätte fina bilder!
    När jag tryckte på korten så att dom blev stora så såg jag det !
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera
  11. det är jobbigt när strömmen går
    kramar

    SvaraRadera