tisdag 15 november 2011

Nu har jag planerat

klart.

Får gäster fredag förmiddag.

Vad tycker ni om det här upplägget?

Fredag lunch, bjuder jag på "rysk sallad på spanskt vis"


fast min ser godare ut, hehehe

på eftermiddagen tar vi båten till Styrsö o äter på pensionat Skäret,

de tänder brasan kl 17.00.


Därefter hem o slappa o umgås.

Lördag efter frukost/ lunch

åka till Varberg o titta in i Lottas stuga på julutställning

av lokala hantverkare.

Gå till museet på fästningen o kolla in bockstensmannen.


Sen slinka in på hotell Fregatten för en drink eller två.

Hem o äta lammsteken som jag då har haft inne på 100 gr hela dagen.

Bada i pottan, tända brasan o umgås.

Söndag  lunch av ngt slag innan de flyger hem.

Hade det kunnat passa er?

Fia










16 kommentarer:

  1. Jag kommer!

    Ett riktigt fint upplägg på dagarna, ni kommer att ha det trevligt!

    Gomorron på dig!

    KRamar

    SvaraRadera
  2. Det hade passat mig alldeles utmärkt! Bra planerat! Och jag älskar "ensalada rusa".

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken helg, det skulle passa mig jättebra - jag kanske dyker upp ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Japp skulle sitta fint efter allt slit här :) njut å njut lilla fialia kraam

    Evas blogg

    SvaraRadera
  5. Jag kommer som ett skott, bara slå en pling :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  6. Har du börjat med någon sorts retreat? Kan alla boka? ;)

    SvaraRadera
  7. Wow, det skulle passa mig perfekt!
    Jag hänger på :=)

    Härlig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. En sån helg skulle jag inte tackat nej till!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Jag kommer...
    Jag börjar åka nu så är jag väl lagomt framme till fredag, hihi...
    Kram
    Viveka

    SvaraRadera
  10. Bra!

    Mail kommer sernare, med deltagare och turordning bl.a!

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Det där låter som en jättemysig helg!!

    SvaraRadera
  12. Låter som en förträfflig helg, jag tror dina gäster blir nöjda!

    SvaraRadera
  13. mm, det låter bra, vilken tid ska jag komma :)
    Sv: den är en brunaktig färg med rött inslag kan man väl kanske säga
    kramar

    SvaraRadera
  14. Nu sover du nog? (midnatt) Så god natt med dig :)

    SvaraRadera
  15. Åh... självklart hänger jag på! Låter alldeles förträffligt!

    SvaraRadera