torsdag 29 september 2011

Sista rapporten från Alanya

Just kommit hem men ska ge er lite underhållning där även jag ingår.

Det slår aldrig fel, när det är underhållning på hotellen jag bott på

så drar de alltid upp mig mig på scenen, 

vad sägs om lite magdans?

Ser ni vilken "schwung" jag fick på saken runt magen, hehehe

(fick applåder från publiken)

Måste ju även visa en paraplydrink.


Denna affären var vi faktiskt inte inne i??!!


Sådär det var min semester denna gången, ska läsa ikapp er i helgen,

när jag jobbar natt.

Fia.

6 kommentarer:

  1. Åhh vad fin du är - kanske man får en uppvisning när vi ses ;). Kul med bilderna!!! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul det ser ut :) Härligt!

    SvaraRadera
  3. Härligt med sol och värme och paraplydrink

    SvaraRadera
  4. Va modig du är som dansar på scen! Härliga sommarbilder! I morrn åker jag och maken till sommaren i Venedig,där väntar surpriseparty för svägerskan!

    SvaraRadera
  5. Du är en "scenmagnet"!
    Jag blir allt bra sugen på att resa iväg nånstans jag också!

    SvaraRadera
  6. Vad kul och roligt det ser ut.
    Jag önskar att jag varit med.
    Jag vill oxå dansa och vicka på höfterna.
    Underbar drink. (Mums)
    Kramar igen finaste du / Jane

    SvaraRadera