fredag 16 september 2011

Sista dagen i Barcelona

efter fem intensiva.

Gårdagen åkte vi bergbana, byte till linbana och

besökte ett fort.
bergbana

utsikt från linbana

uppe vid fortet

Därifrån gick vi ner till olympiastadion
vilken anläggning!

olympiaden 1998.

Vandrarde vidare till historiska museet o tittade

på den "magiska" fontänen dagtid.


Kvällstid ngt helt annat.

Många fantastiska foton blev det här,
alla formationer var det musik till.

Vi var ute med en sådan här oxå.

Åkt mycket buss o tunnelbana,

men har träningsvärk i "bakbenen" för mycke trampa stampa har det varit.

Nu ska jag packa i hop mig o åka hem.

En härlig vistelse har det varit.

Fia


2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha hunnit med det mesta! Den där linbanan hann jag aldrig med när jag var i Barcelona, men jag hade bra lust! Det får bli nästa gång!

    SvaraRadera
  2. Hjälp va mycket du har hunnit med!!!

    SvaraRadera