söndag 25 september 2011

Mer från Alanya

I dag var vi ute på en härlig båttur med ett "piratskepp"

såg Alanya från sjösidan med en kall öl i näven, inte så illa!!!!!

här ska en besättningsman hoppa, Alec e namnet.

Våra söta "tjejer" som städar våra rum o gör så fina saker med handdukarna

blombladen e äkta o luktar ljuvligt.


Ser ni svanen o hjärtat?

I morgon ska jag beställa tid för en gaddning om jag får det priset jag vill ha.

Ska göra det sista dagen i så fall.

Spännande!!!!!

ha de  Fia

10 kommentarer:

  1. Åh va härligt det ser ut med värme sol och bad! Superfin svan och hjärta! Gör de detta varje dag hos er?
    Ha fortsatt underbart!!!

    SvaraRadera
  2. Finfina kort :). Gillade Svanen extra mkt ;). Hojta när Rosa är laddad ;). Kram på sig!!

    SvaraRadera
  3. åh nu blev jag nyfiken vad skall du göra för en tattoo?? hoppas du har det bra :) kram ..Evas blogg

    SvaraRadera
  4. Åh, så härligt det ser ut!
    Hur får de till alla fina dekorationer som de gör på sängarna?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Wow, så härligt allt ser ut och vilka otroligt vackra handuksvikningar, lyxigt värre!
    Hadet fortsatt fint, ser fram mot fler bilder.
    Kram

    SvaraRadera
  6. uj, jag visste inte att du skrev inlägg från din semester, jag har bara väntat på att du ska komma hem igen
    kramar

    SvaraRadera
  7. ÄR du inte hemma ännu!

    Vad blev det för något?

    Men vilka konstverk, nästan synd å förstöra dem!

    Kramkram

    SvaraRadera
  8. Ååh!!!! Vad härligt det ser ut och låter!
    Kramar i massor finaste du / Jane

    SvaraRadera