onsdag 6 april 2011

Ett år

har gått sedan jag fick det

nattliga samtalet där de sa att sonen skadat armen o ligger i en ambulans.
När jag tänker på det får jag samma torra känsla i munnen som då.

Slutade att procucera saliv o benen skakade.

Märkligt att kroppen påverkas fysiskt så märkbart.

I dag för ett år sedan tillbringade jag ett dygn på sjukhuset.

Det vill jag aldrig mer uppleva.

Tack o lov är han så gott som fullt återställd, tack vare duktiga läkare,

sjukgymnastik o viljestyrka.

Fia.




5 kommentarer:

  1. hej fialia !!
    man blir ju nästan paralyserad av sådana samtal !
    nej, inga mer sådada samtal till någon !

    hälsningar marilena ! kram...

    svar: den stillsamma bakgrundsmusiken och min låga röst, var så porrigt, tyckte kompisen ! fniss...fniss !

    SvaraRadera
  2. så gott som återställd? var det så illa? förstår att du blev helt paralyserad
    kramar

    SvaraRadera
  3. Trevlig onsdag kväll...
    Kramisar
    Vivkea

    SvaraRadera
  4. Åh är det ett år sedan, så fort tiden går.
    Skönt att han är ok och nu rattar för fullt då, vilket jag hoppas går bra!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag förstår vad du menar.
    Det finns inget värre än om det skulle hända våra barn något.
    Min äldsta dotter råkade riktigt illa ut för några år sedan.
    Kramar i massor fina du / Jane

    SvaraRadera