söndag 4 augusti 2013

Femkampen

på Liseberg i går var lyckad,

fast jag kom näst sist.

Den roligaste kampen var Desperado,

Vi satt på ngt hästliknande som rörde sig o såg en 3D film i Western miljö med en"pickadoll" i

i handen

o sköt på allt som rörde sig.

Tyrolen, 
har funnits där så länge jag minns.

Balder


en femkamp gren

Sita,

Visst ser hon härlig ut?

Ska inte va mer där, hehehehehe

Bubbelvin

Förrätt

Därefter blev det schnitzel med alla tillbehör,

gubbar o glass.

Ungdomarna gjorde all mat.

Vi hade en härlig dag / kväll.



FiA.



4 kommentarer:

  1. någon måste ju komma näst sist också :) det är en hedervärd plats, du kom ju inte sist i allafall :)
    jo :) hon ser verkligen härlig ut :)
    Sv: nej, jag har inte hittat myggan :) och inte ploppen heller
    kramar

    SvaraRadera
  2. Det låter som en lyckad kväll, så kul!

    SvaraRadera
  3. He he ja du har då haft det kul verkar det som :) o ätit gott samt druckit gott :) härligt önskar dig en skön dag kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig afton å smakig mat.
    Jag fotar med min Galaxy S4, blir super bra bilder.
    Kramisar
    Viveka

    SvaraRadera