torsdag 25 augusti 2011

Så här mittemellan

många jobbnätter

finns det inte mycket att berätta.

Men jag ska ju snart ut o resa o här kommer en bild från

en annan resa och på mitt RÖDA hår. (som några ville se)

ett tempel i malaysia

måste ha varit mycket intressant i taket.

Här phipi island, Thailand

Nu e jag inte sugen på att sitta i flygplan så många timmar längre.

blir det ngn mer långflygning måste det i så fall vara alldeles speciellt.

( om barnen emigrerar eller liknande)

Fia.


7 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med sol och bad - vilka bilder

    SvaraRadera
  2. hej fialia !!
    har du röda hår ?? det har jag inte vetat,
    samma färg som du har nu har jag haft nån gång...men nu färgar jag mitt hår på svart...täcker allt grått, fniss...
    hälsningar marilena ! och kram till dig...

    SvaraRadera
  3. Ja listan i det tidigare är trevlig, man får tänka till lite, inte så lätt som det tycks!

    Den skilde sig lite mot den jag hittade.....

    Ha en bra natt!

    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Vi var till KapVerde för ett par år sedan, 8 timmars flygresa, huuu va drygt.
    Ha en bra arbetsnatt.
    Kram
    Viveka

    SvaraRadera
  5. snyggt med så rött hår, jag skulle heller inte vilja sitta alltför länge i ett flygplan
    Sv: visst skulle det vara härligt om man kunde få ha senvår-sommar-tidighöst och så börjar det om på senvår igen, det andra kan vi lätt hoppa över
    kramar

    SvaraRadera
  6. Ja, man tänker lite innan man bokar en långflygning...fast någon gång måste jag få åka till Thailand..tror jag...

    SvaraRadera
  7. Läste hos V att du kan tänka dig Gambia, njaäää
    bara en massa svenska fruntimmer som vill ha en svart ....tja du vet vad jag menar1 Vakter och en ontimagenmissär, var det då vi var där och magsjuka som däckar en totalt...

    Nattikram

    SvaraRadera