onsdag 24 augusti 2011

En lista

lånad av bortabrabloggen.
Alla svar ska börja på samma bokstav som ditt namn.

1. Vad heter du? Fia

2. Ett ord på fyra bokstäver: Fest

3. Flicknamn: Faye 
4. Pojknamn: Filip

5. Yrke: Fiolbyggare

6. Färg: Fuskgrå. (finns det?)

7. Klädesplagg: Fotvärmare

8. Mat: Får i kål

9. Sak i badrummet: Fuktbevarande kräm

10. Plats/stad: Fårö (har aldrig varit där)

11. En orsak att vara sen: Försovit mig. (har aldrig hänt ännu)

12. Något man skriker: Fan!!!
 :-)
13. Film: Fanny och alexander

14. Något man dricker: Fantastiska drinkar

15. Band: Fredag

16. Djur: Får (har snöat in på får) hehehe

17. Gatunamn: Finbacken

18. Bil: Fiat retro (vill ha en sådan)

19. Sång: From heaven, (heter den så?)

20. Känd person: Frankenstein.  (ja, person, Hm!)

Häng på!! de va riktigt kul!!

Fia.


3 kommentarer:

  1. Underbar lista, kul att du hängde på! =) Och kul att ni ska till Barcelona, det är en fantastiskt vacker stad! Kram

    SvaraRadera
  2. Kul läsning, jag har den också på min blogg idag.
    Hmm, fuskgrå - den va bra.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men jag hoppades ju att få se det röda håret!

    Såg att ni ska till Barcelona, i inlägget under. Dit skulle jag också vilja åka!

    SvaraRadera