onsdag 29 april 2015

"nygammal" lur

har jag inhandlat.

Min lur började leva ett eget liv så jag kollade

på nätet efter en ny.

Har en Samsung S2 o ville ha en liknande.

Men hua vad dom kostar!!!!!!

Dammsög nätet en natt o voila!!!


Beställde denna o fick den inom tre dagar.

Hämtade den här.





Nu ska det bara flyttas över allt från den gamla luren,

men det får sonen hjälpa mig med till helgen

när dom lämnar hunden som jag ska passa.

Tack för alla råden gällande 

dansbandsmusik:))

Jobb nu två nätter sen ledig helg o till

Norrköping måndag morgon.

Hörs från där.

FiA.




6 kommentarer:

  1. Ett bra val, jag älskar samsung har själv köpt s6 edge grym är den :) du kommer att bli såå nöjd ha en trevlig valborg kramen

    SvaraRadera
  2. Bra när man kan göra fynd :)
    Ha en fin 1a maj !!

    SvaraRadera
  3. Fynd är fyndigt. Jag kör också Samsung de är bra o min håller ännu :)
    Fortsatt go helg
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Låter som du har en del skoj framför dig då :) hoppas allt blir bra för dig denna söndag ha det gott kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till fyndet!!! :-)

    SvaraRadera
  6. Bra pris! Jag fasar för den dagen när inte min gamla Nokia vill vara med längre...

    SvaraRadera