måndag 20 februari 2012

Framme

at last.

Är nu på la Gomera.

Lyfte ca nio på morgonen till teneriffa,


framme runt halvtre,

vandrade runt där till båten gick halvnio.

Tog ca 40 minuter över,

sen mina vänner,

buss en o en halv timma över hela bergiga ön på slingriga vägar med stup.

Madre Mia!

tur de va mörkt!!!!!!!

På hotellet halvtvå på natta svensk tid, men de e de värt.

Min spanska väninna hade ringt o önskat sina svenska vänner fin utsikt.


Ja, vad säger ni? Den kan man inte klaga på.

(bara vi som fick sådsan utsikt)

Första dagen iklädd i shorts o linne men det kan växla fort.

Fortsättning följer.

Fia.

6 kommentarer:

  1. Åhh, vilken magisk utsikt! Jag som inte tål sol så bra skulle kunna tänka mig att sitta under ett parasoll och titta på den utsikten hela resan!

    SvaraRadera
  2. Åh,det låter som ni åkte bussen från San Sebastian till Valle Gran Rey?? ser också ut som om det är utsikt från hotell Jardin del Conde?

    I alla fall har ni det underbart som slipper februari kylan och slasket här hemma! NJUT!

    SvaraRadera
  3. Inte avundsjuk alls, nädå, inte alls! :) Not!
    Ha det härligt!

    SvaraRadera
  4. åh teneriffa!! snart två månader sedan jag var där.. saknar sol och värme!! Kram

    SvaraRadera