fredag 13 januari 2012

Fick en award


av Izor o tackar så väldigt mycket.




När man fått en så gör man så här:
Högerklicka på awarden och spara och spara den för att kunna använda den i ditt inlägg
Tack den man fått den av samt länka till bloggen
http://izors-blogg.blogspot.com/
Skriv sedan 5 bloggar som du vill ge awarden till och lämna en kommentar hos dem

Jag tycker om alla mina bloggvänner, men denna gång skickar jag till:


för att vi har blivit så goda vänner o jag e utsedd till

"fantastico plastico mormor"

så till:

Babsan


och

Viveka


för att dom alltid finns på WF o vill spela med mig.

Har träffat på en trevlig bloggare, fru Hansson

som har så trevliga "ordlösa onsdagar"

hon får en oxå.


Jaha så var det en till.

De får bli  en helt okänd för er.

(tror jag)


en rollspelsdesigner som kämpar på och som jag  följer.

Nu ska jag fortsätta att jobba,
höres.

Fia.





                                 





6 kommentarer:

  1. Bugar å bockar kära vännen!!! Kram å natt :)

    SvaraRadera
  2. Å tack så mycket, nu blev jag glad.
    Jag har förmiddagen på mig å fundera på hur jag skall länka...
    Tack igen...
    Kram

    SvaraRadera
  3. GRATTIS fialia :) ha en ljuvlig fredag å kram

    Evas blogg

    SvaraRadera
  4. Visst blir man glad när man får en award :)
    inte varje dag det inte *Ler*
    Kramen♥ sov gott

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för awarden! Nu kommer den kluriga biten att fundera ut vilka jag ska awarda!

    SvaraRadera