tisdag 14 juni 2011

En lustig tanke

fanns i min skalle när jag vaknade här i vårt lilla vilorum

på jobbet.


Vilken typ e du när du kysser med hatten på?

hahaha, hade detta i huvudet, madre Mia!

Vem sjutton har hatt, för det första?


well, well, jag e nog den typen som skulle trycka ner hatten så att den satt kvar,

 så skulle jag göra en sån där liten "pimpinett" benböj bakåt så att foten åkte upp bakom mig.

detta då en kyss i stående ställning.

Nä, nu åter till verkligheten med övningskörning.

ha de  FIA.




6 kommentarer:

  1. Vaddå tidernas 10 hetaste filmkyssar - jag ser bara en på bilden....

    SvaraRadera
  2. Hehe, jag det var lustiga tankar. Skit i hatten, bara kyssen är bra!

    SvaraRadera
  3. Hihihi, vill se dom andra nio.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja den kommer man ihåg, kyssen måste ju vara bra vem bryr sig om hatten=???? he he he

    Ha en fin dag kram

    SvaraRadera
  5. hahaha - jag skulle nog skippa hatten helt jag
    kramar

    SvaraRadera